erikapalmberg.blogg.se

Hej!! Denna blogg kommer vara små idéer till er, olika arbeten som läggs upp. En blogg som vi har inom skolan. Kram på er och ha det så trevligt.

Ett objekt i 10 olika bilder !!

Publicerad 2015-09-27 20:24:31 i inredning och design,

Jag valde äpple, tyckte det var enkelt objekt att rita av. Använde mig av olika material och färger. 
Jag döpte vissa äpplen utöver hur dom ser ut som höst äpplet, får äpplet, regnbågs äpplet, hus äpplet och jul äpplet.
Materialen jag använde mig av var bomull, egen plockade löv, vanlig blyerts, kräm färg, silkes papper, tidningsblommor och färgkritor. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika Palmberg

En blogg inom skolan. Det kommer upp olika bilder och fakta om arbeten som jag kommer visa för mina lärare och er andra som läser min blogg! Hoppas ni gillar det, kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela