erikapalmberg.blogg.se

Hej!! Denna blogg kommer vara små idéer till er, olika arbeten som läggs upp. En blogg som vi har inom skolan. Kram på er och ha det så trevligt.

Gjort research av nigeria - 28/11-16

Publicerad 2016-11-28 10:13:39 i Allmänt,

Idag har jag gjort research om nigeria med mode, design, hur folket lever, lite med arkitektur. 
Hur de skapar med mönster och vad färger menas för dom. Hur de skapade sin flagga och varför de just valde de färger de valde. När flaggan infördes och vem det var som kom på flagans innehåll. Hur deras tranditionella byer ser ut och skillnaden på hur rika och fattiga bor. Hur deras hus är byggna och vad det vanligaste byggnaderna för de traditionella folket. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika Palmberg

En blogg inom skolan. Det kommer upp olika bilder och fakta om arbeten som jag kommer visa för mina lärare och er andra som läser min blogg! Hoppas ni gillar det, kram

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela